Програма практик. Навчально-дозвіллєва. 2 курс
до. Коршун Т., доц. Копилова С.
Надіслав: Семанчина Валентина (27 листопада 2013р.)
Анотація

Зміст

1. Організаційна робота

Підготовка до проходження практики: теоретична підготовка, ознайомлення з системою навчально-виховних закладів міста.

Участь у настановній конференції

П. Навчальна робота

1)                 Ознайомлення із завданнями, напрямами роботи, структурою бази практики і складання її
характеристики

2)                Розробка плану профілактичної роботи групи, об'єднання

3)                 Вивчення   вихованців   шляхом   спостереження,   анкетування,   тестування.   Складання
характеристики важковиховуваної дитини.

4)                 Організація та проведення профілактичних заходів (конкурс, свято, бесіда). Підготовка та
проведення спільно з соціальним педагогом або вчителем 1 заходу профілактичного характеру. Вибір форм  та методів  педагогічного  впливу,  застосування  нетрадиційних  форм  виховного впливу.

5)        Вивчення та аналіз досвіду роботи кращих педагогів , методистів, шляхом вивчення їх методичних напрацювань. Здійснення спостережень за професійною діяльністю спеціалістів, виділення технологічної, комунікативної, етичної складової.

6)        Спрямування профілактичної роботи на  дітей, схильних до агресивних дій, порушень правил поведінки, які проживають в умовах, пов'язаних з факторами ризику, палять і вживають алкогольні напої; у яких спостерігаються ознаки наркоманії; які перебувають на обліку у наркологічній службі чи кримінальній міліції.

Успішно вирішити поставлені завдання допоможуть різноманітні форми профілактичної роботи з дітьми та молоддю: лекторії; відео лекторії; бесіди (колективні, індивідуальні); агітаційні бригади; клуби за інтересами; виховні заходи (конкурси, ігри, лінійки); Дні, тижні профілактики шкідливих звичок; психологічні тренінги; оперативні групи; служба довіри; анкетування (тестування); вивчення інтересів через опитування і контроль діючих гуртків, секцій, клубів; зустрічі з медичними працівниками, працівниками правоохоронних органів; регулярний випуск номерів настінної інформації (газет, бюлетенів, листівок); направлення «Листів тривоги» батькам; профілактичні консультації; обговорення матеріалів преси, книг; співпраця з громадськістю; облік схильних до правопорушень; диспут, дискусія, обмін думками; усний журнал; рольова гра; Свято здоров'я; круглий стіл (діалог з проблем)

Під час роботи з дітьми використовуються такі методи соціально-виховної роботи: переконання (як словом, так і позитивним прикладом), колективна суспільно корисна діяльність, вимоги, доручення, змагання, заохочення, метод громадської думки.

Традиційними методами соціальної профілактики є лекції і лекторії. їх організація не потребує спеціального обладнання, значних витрат часу і матеріальних ресурсів. Недоліком цих методів є те, що вони лише дають інформацію, яка часто не сприймається слухачами, не переживається ними, не закріплюється в їх поведінці і швидко забувається. Кіно-і і відео лекторії мають більший вплив на аудиторію, оскільки подача інформації пов'язується з демонстрацією фрагментів ігрових та документальних фільмів про наслідки правопорушень, групи ризику, ризиковану та безпечну поведінку тощо. Це дозволяє вплинути на емоційну сферу слухачів, показати їм зразки поведінки, але вони залишаються в пасивній позиції.

Групові бесіди, дискусії,

Соціальна педагогіка

Програма навчально-дозвіллєвої практики

 

 

Спеціальність

6.010106.  Соціальна педагогіка

Освітньо-кваліфікаційний рівень

Бакалавр

Форма навчання

денна

Факультет

психології, історії та соціології

Програма

Соціальна робота

Програма навчально-дозвіллєвої практики

 

 

Спеціальність

6.130102.  Соціальна робота

Освітньо-кваліфікаційний рівень

Бакалавр

Форма навчання

денна

Факультет

психології, історії та соціології

Програма

Обговорення
Обговорити (0 коментарів)

Авторизація:

Реєстрація / Забули пароль?
Публікація
Назва:
Програма практик. Навчально-дозвіллєва. 2 курс
(Книга)
Дата изменения:
27 листопада 2013р., 3:46 PM
Оцінка:
Всього оцінок: 0

Оцінювати публікації можуть тільки зареєстровані користувачі

Просмотров: 5333

Опитування Наскільки легко користуватися системою "Херсонський Віртуальний університет"?
1 98
2 25
3 25
4 23
5 57
6 32
7 52
8 44
9 48
10 119
Всього голосів: 523
Результати...
Зареєструйтесь, щоб голосувати
Всі закладки...